Máte zájem o další informace? Kontaktujte nás a zjistěte, jak vám můžeme pomoci zavést nové marketingové aktivity v rámci vícekanálového marketingu.
Jako váš důvěryhodný obchodní partner poskytujeme širokou škálu možností, které vám pomohou urychlit váš růst
Chápeme, jak důležité je pro vás nabízet zákazníkům ty správné produkty. Proto s vámi úzce spolupracujeme na spoluvytváření nových marketingových opatření a aktivit v souvislosti s našimi produktovými řešeními, které můžete využít k tomu, abyste své zákazníky provázeli celým životním cyklem.
K tomu využíváme naše odborné znalosti a schopnosti v oblasti marketingové strategie, spoluvytváření, technologických platforem, digitálního marketingu a marketingu přes kanály. Naše sofistikované analýzy dat vám poskytnou cenné informace o potřebách a chování vašich zákazníků, které můžete využít k plánování a cílení prodejních a marketingových aktivit.
- +30
+30seminářů
spolutvorby ročně
- €100
€100miliardy
je obrat skupiny AXA, jejíž součástí je AXA Partners, v roce 2020
- 3
3formátů
workshopů
S našimi partnery nacházíme správná řešení prostřednictvím spoluvytváření a úzké spolupráce.
Naším posláním je přinášet našim partnerům a jejich zákazníkům přidanou hodnotu a spolupracovat na tvorbě nákladově efektivních řešení, která budou rychle uvedena na trh a posunou jejich podnikání na vyšší úroveň. Naši odborníci jsou zkušení v hledání inovativních způsobů práce s cílem využít nové technologie a data ve prospěch koncového zákazníka.

Observatoř zákazníků a trhu, která umožňuje sledovat nejnovější trendy zákazníků a trhu.
Sdílení našich poznatků vám pomůže navrhnout řešení "přizpůsobené trhu", které splní potřeby zákazníků. Zde jsou hlavní globální trendy, které aktivně sledujeme, abyste byli o krok napřed.
- Nově vznikající a globální rizika
Zdravotní krize Covid-19 upozornila na zranitelnost lidí a komunit vůči globálním pandemiím. Povinností pojistitelů je řešit dříve podceňovaná rizika, která jsou připravena se neustále vyvíjet. - Jednoduchost a transparentnost
V každodenním digitalizovaném životě jsou dnes lidé zvyklí na rychlost, transparentnost a okamžité odpovědi. Chtějí jednoduchá a snadno použitelná řešení, která jim usnadní život a ušetří čas namísto zdlouhavého vyplňování formulářů a dlouhého čekání. Naší největší silou jsou naši lidé a schopnost najít řešení i těch nejsložitějších problémů. - Svět orientovaný na služby
Nápověda a podpora, sdílení vs. vlastnictví, na vyžádání vs. statické... Svět je nyní orientován na služby a přidanou hodnotu. Naše strategie "Od plátce k partnerovi" přesně odpovídá tomuto bodu. - Personalizovaný a založený na datech
Když jsou zákazníci ochotnější sdílet svá data, aby získali personalizovanější služby, můžeme vytvořit nové modely, které lépe naplní potřeby našich klientů a posílí náš vztah s nimi. Naše produkty a služby musíme přizpůsobit zákazníkům a zároveň respektovat soukromí jejich údajů. - Zelená energie a udržitelnost
Ekonomiky čelí dvojímu energetickému problému : uspokojit potřeby miliard lidí, kteří stále nemají přístup k moderním energetickým službám, a zároveň se podílet na globálním přechodu na čisté nízkouhlíkové energetické systémy. V reakci na tyto rostoucí potřeby přinášíme své odborné znalosti, jako je pomoc se solárními panely nebo nabíjecími místy. - Zdraví a pohoda
V neustále náročnějším prostředí, stejně jako v souvislosti s novými hygienickými a zdravotními riziky, která urychlila pandemie Covid-19, pomáháme zvyšujícím se očekáváním po humánnějších službách péče, jako je telemedicína: technologie by mohla usnadnit propojení lidí a zabránit větší izolaci. Pochopení rostoucího významu lidského přístupu ovlivňuje služby a řešení, které poskytujeme. - Nová mobilita
V příštím desetiletí dojde v důsledku řady inovativních protivětrů k posunu mobility od modelu vlastnictví k modelu mobility jako služby (MaaS). Rostoucí urbanizace, růst populace a obavy o životní prostředí ovlivňují vzestup MaaS, což povede k tomu, že mobilita bude postupně nahrazena mobilitou zaměřenou na spotřebitele, která bude fungovat na bázi elektřiny a "hladších" způsobů pohybu. Dbáme na to, abychom tento přechod doprovázeli vhodnými novými službami, které se objeví.


Pochopit, navrhnout, vydat: náš přístup k navrhování nových řešení
Společně s vámi vytvoříme jedinečný Value Proposition, který vás odliší na vašem trhu, abyste mohli diverzifikovat své příjmy, zvýšit prodejnost a přesáhnout rámec své hlavní činnosti. Nejprve provedeme hloubkové analýzy, včetně průzkumu trhu a uživatelů, abychom získali zásadní poznatky a znalosti. Poté společně brainstormujeme na workshopech o nápadech a obchodních koncepcích, abychom navrhli a upřednostnili inovativní hodnotové nabídky. Nakonec vytvoříme prototypy služeb, provedeme uživatelské testování a shromáždíme zpětnou vazbu. Poté je řešení uvolněno na základě přístupu MVP (Minimum Viable Product), které můžeme podle potřeby revidovat.
Kai Peters
Vedoucí oddělení zážitků pro cestující, Lufthansa
Klíčem k dobrému výsledku je spolupráce. Od samého začátku jsme vše detailně propracovávali společně s AXA Partners a Albatrosem, což byla výzva i pro nás - ale vyšlo to perfektně.

Podpora vašeho prodejního procesu s možnostmi vícekanálové distribuce
Dnešní zákazníci si chtějí vybrat způsob, jakým s vámi budou obchodovat: přes internet, chytrý telefon, osobně - dokonce i přes sociální sítě. Svou cestu k zákazníkovi mohou začít v call centru a dokončit ji na svém chytrém telefonu. Nebo ji mohou začít na pobočce banky a dokončit ji online. V každém případě očekávají bezproblémovou zkušenost napříč všemi prodejními kanály.
Naše kompletní nabídka hodnoty zahrnuje šest fází: analýzu zákaznické cesty a dostupných dat, definování distribuční strategie, uplatnění přístupu založeného na datech, vedení vícekanálových kampaní, poskytování kvalitativního (e)školení, poskytování pobídek. To je také důvod, proč nabízíme vícekanálovou distribuci. Výhody bezproblémové vícekanálové distribuce jsou přinejmenším dvojí: vyšší míra konverze a spokojenost zákazníků. Hladká cesta zákazníka zvyšuje jeho loajalitu a zlepšuje šance na neokázalé doporučení ostatním.