V měnícím se světě spoluvytváříme s vášní a odborností

Zákazník je středobodem všeho, co děláme. Naše síla spočívá ve schopnosti spoluvytvářet s našimi obchodními partnery řešení, která nejlépe odpovídají neustále se vyvíjejícím potřebám jejich zákazníků v oblasti ochrany, asistence a pojištění. Uplatňujeme holistický přístup, protože zákazníci vyžadují různé služby pro různé role, které v životě zastávají, například jako cestovatelé, profesionálové nebo spotřebitelé.

Neustále inovujeme a testujeme nové služby pro zákazníky na různých trzích s využitím nejlepších pokročilých služeb před jejich širším rozšířením. Ve všech případech klademe důraz na inovace, které jsou užitečné, etické a pečující. To znamená, že kombinujeme nejlepší technologie s nejlepší lidskou vynalézavostí pro řešení, která jsou skutečně zaměřena na zákazníka.

  • 92%

    92%našich obchodních partnerů

    tvrdí, že jim AXA Partners pomohla zvýšit loajalitu jejich zákazníků.*

  • 2

    2days

    time to process compensation requests by mail

  • 98%

    98%našich obchodních partnerů

    tvrdí, že AXA Partners byla skutečným partnerem během krize Covid-19*
    (*Zdroj: AXA Partners B-Pulse Survey 2021)

Vývoj potřeb a očekávání zákazníků

Zákazníky našich obchodních partnerů považujeme především za jednotlivce se specifickými potřebami. Naším cílem je chránit to, na čem v jejich životě záleží pomocí široké škály řešení v oblasti asistenčních služeb a cestovního pojištění. Za tímto účelem musí služby pro zákazníky splňovat pět kritérií:

  • Jednoduchost, aby zákazník pochopil poměr ceny a výkonu, mohl si službu snadno předplatit a používat.
  • Přizpůsobení se různým potřebám a situacím zákazníka s naprosto transparentně stanovenými cenami a zárukami.
  • Personalizované nabídky segmentujeme co nejpřesněji.
  • Jsme "vždy o krok napřed" a navrhujeme nové nabídky, které předvídají potřeby zákazníků.
  • Kombinujeme to nejlepší z digitálních technologií s lidským kontaktem, například po telefonu, abychom zajistili optimální zákaznickou zkušenost.
Pracovní prezentace

Náš přístup k inovacím

Etický

Všechna naše řešení respektují důvěrnost údajů o zákaznících a reverzibilitu rozhodnutí.

Empatický

Na potřeby zákazníků pamatujeme od koncepce až po vyhodnocení našich služeb.

Extra služba

Naše řešení se vyvíjejí podle situace, příkladem může být naše reakce na pandemii Covid-19.

Užitečný

Při navrhování našich snadno použitelných řešení kombinujeme to nejlepší z technologických a lidských znalostí.

Zážitky na míru, hladce integrované do cesty vašeho zákazníka

Naším cílem je vytvářet pojišťovací služby a řešení. Ve světě přetvářeném digitalizací společně s našimi obchodními partnery vyvíjíme inovativní služby přesně na míru měnícím se potřebám a očekáváním jejich zákazníků. Výsledek: výjimečná cesta k zákazníkovi díky kultuře inovací a globální síti profesionálů, kterou máme jako součást skupiny AXA. Tento přístup zaměřený na zákazníka podporuje růst našich partnerů tím, že je odlišuje od konkurence, zvyšuje spokojenost zákazníků a posiluje jejich loajalitu.

Chcete zjistit více? Nechte se inspirovat

Jste připraveni začít?

Chcete se dozvědět více o tom, jak můžete obohatit zkušenosti svých zákazníků a rozšířit svou nabídku o pojištění a asistenční služby? Ať už jste poskytovatel služeb nebo zprostředkovatel, AXA Partners poskytuje řešení zákaznických služeb, která potřebujete.

Kontaktujte nás