Využití efektivních formátů k zefektivnění cesty k zákazníkovi

Každodenní péče o naše zákazníky znamená také poskytovat jim všechny potřebné informace, aby mohli efektivně využívat naše služby. Musíme efektivně komunikovat v každé fázi cesty zákazníka. Snažíme se věnovat pozornost každému požadavku, pochybnosti nebo dotazu zákazníka. Pokud jde o pomoc, je zásadní poskytovat jasné a stručné informace, které jsou pro každého snadno srozumitelné.

Ve společnosti AXA Partners si velmi zakládáme na tom, abychom našim zákazníkům zjednodušili cestu. Tím, že našim pojistníkům poskytujeme snadný přístup k důležitým informacím týkajícím se jejich pojistné smlouvy nebo průběhu pojistné události, nabízíme zákazníkům kvalitní služby odpovídající standardům AXA.

Naše odhodlání je podpořeno také používáním ukazatele Net Promoter Score (NPS), jehož prostřednictvím ukazujeme naši schopnost udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníky. s ohledem na to AXA Partners nedávno vytvořila sérii infografik, které mají zefektivnit cestu zákazníka. Lidé sice chtějí vědět, co mají dělat v případě nouze, ale pro jejich klid je také důležité pochopit, jak bude jejich požadavek vyřízen. Proto jsme navrhli sérii šesti srozumitelných infografik, které krok za krokem znázorňují hlavní cesty zákazníků.

  • 16

    16zapojených zemí

  • + 10,000

    + 10,000stažení

    od ledna 2022

Optimalizace vizuálního obsahu pro zkrácení doby odezvy

Zákazníci, kteří u nás registrují reklamaci, ne vždy jasně chápou jednotlivé postupy a kroky, které je třeba provést. Ať už se na nás obrátí kvůli sporu, nebo aby získali další informace či pomoc, každý zákazník očekává rychlou odpověď. Infografika nám umožňuje poskytnout jim jasné a stručné informace, které mohou být velmi užitečné, zejména ve stresové situaci. Proto jsme vytvořili sérii šesti infografik, které pokrývají celou škálu našich služeb, abychom mohli naše zákazníky vést a efektivně informovat po celou dobu jejich cesty. Ať už potřebují pomoc v oblasti zdravotní asistence, asistence při poruše vozidla, cestovního pojištění nebo pojistné události, naše infografiky je provedou jednotlivými fázemi jejich cesty.

Bezpečný přístup k informacím a automatizovaná aktivace

Nyní nabízíme také automatizovanou digitální podporu, která nám umožňuje poskytovat našim zákazníkům relevantní informace, které potřebují. Pokaždé, když nás zákazník kontaktuje, je spojen s jedním z našich agentů a je zaznamenán případ podpory. Tím se automaticky spustí zasílání příslušných infografik v souvislosti s požadavkem zákazníka. Kromě vytvoření série infografik společnost AXA Partners také zjistila, jak tento vizuální obsah efektivně doručit svým zákazníkům. Distribuční síť obsahu (CDN) zajišťuje bezpečné a automatizované doručení těchto cenných informací.

Usnadnění života našim pojištěncům, ať jsou kdekoli

Infografiky navržené společností AXA Partners umožňují každému zákazníkovi snadný přístup ke klíčovým informacím o hlavních cestách našich pojistníků a jejich pochopení. Jako společnost s celosvětovou působností vytvořila AXA Partners komunikační materiály, které lze snadno replikovat. Zákaznická zkušenost je pro naši společnost a naše týmy velmi důležitá, a proto chceme zajistit stejnou kvalitu služeb v zemích, kde působíme. Obrázek vydá za tisíc slov, což znamená, že naše infografiky jsou srozumitelné všem, ať už mluví jakýmkoli jazykem. Dnes zajišťujeme, aby pojistníci v 16 zemích, kde působíme, měli snadný přístup k informacím, a očekáváme, že jejich počet bude růst.

Významný úspěch v oblasti spokojenosti zákazníků

Výsledky hovoří samy za sebe: v zemích, které začaly používat infografiky, se spokojenost zákazníků s jasností informací zvýšila o 15 bodů. Poskytování jasných informací je také rychlý a snadný způsob, jak zákazníky uklidnit. Naše infografiky jim poskytují přehled o našich procesech a mohou jim včas zodpovědět případné pochybnosti nebo otázky. Zavedení tohoto dalšího komunikačního nástroje nám umožnilo snížit míru zpětných volání našich zákazníků o 0,5 bodu.

Jste připraveni začít?

Máte zájem o větší integraci orientace na zákazníka do svého podnikání? Jsme tu, abychom s vámi vyměnili zkušenosti.

Více inspirace